Domy drewniane
Just another WordPress site

Posts Tagged ‘osuszacze powietrza’

Budownictwo wczoraj i dzis : The Gherkin: Jak słynna wieża w Londynie skuła ryzyko i stała się ikoną (część 3)

Posted in Uncategorized  by admin
April 30th, 2018

Ta czteroczęściowa seria (pierwotnie opublikowana na stronie internetowej Aggregate) analizuje korniszonową wieżę biurową zaprojektowaną przez Foster + Partners, pokazującą, w jaki sposób ikona miejska jest zaangażowana i wywiera wpływ na postrzeganie ryzyka. W pierwszej części autor Jonathan Massey przedstawił koncepcję projektowania ryzyka , aby opisać, w jaki sposób projekt Gherkin. S zarządzał zagrożeniami związanymi ze zmianami klimatu, terroryzmem i globalizacją. W drugiej części Massey zbadał sposób traktowania ryzyka klimatycznego w budynku W części trzeciej poniżej wyjaśnia, w jaki sposób Korniszon przerobił ryzyko związane z terroryzmem.Mornings Zamboni scrubuje plac, poruszając się po chodniku w równoległych liniach połączonych ciasnymi zakrętami, zamiatarka czyści kamień niedopałków i rozlanej żywności i piwa wyjechanego poprzedniej nocy przez underwriterów i bankierów, którzy patronują barowi i sklepom w pasażu budynku, a także sąsiedniej restauracji, która przy dobrej pogodzie ustawia stoły i krzesła na świeżym powietrzu, odsuwając się od nieregularnych linii własności, wieża osiąga niemal doskonałą formalną autonomię z kontekstu, luka między okrągłym fundamentem wieży a granicami trapezów tworzy prywatną przestrzeń publiczną, obywatelską i komercyjne udogodnienie w tej gęsto zabudowanej części Miasta. Część placu sąsiadującego z Bury Street zapewnia miejsca siedzące dla patronów restauracji w sześciopiętrowym aneksie. Zdjęcie według autora. Plac jest znacznie mniej aktywny w porównaniu do tego, co Foster + Partners wyobraził sobie podczas projektowania schematów i pozwalając na etapy projektu, ale jest pięknie ujęty brukiem granitowym, w tym rampami i ławkami wzdłuż niskich ścian, które oddzielają go od sąsiednich ulic. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘osuszacze powietrza’

Budownictwo wczoraj i dzis : The Gherkin: Jak słynna wieża w Londynie skuła ryzyko i stała się ikoną (część 3)

Posted in Uncategorized  by admin
April 30th, 2018

Iwan Baan Japonia słynie z radykalnej architektury mieszkaniowej. Ale jak tłumaczy Tokijski architekt Alastair Townsend, jego zamiłowanie do awangardowego mieszkania może być napędzane przez dziwaczną gospodarkę nieruchomościami kraju, podobnie jak jego projektantów. kreatywność. Tutaj, w ArchDaily, widzimy stały strumień radykalnych japońskich domów. Te domy, zaprojektowane głównie przez młodych architektów, często wywołują czytelników. oszołomienie. Wydawać by się mogło, że w Japonii wszystko jest dozwolone: schody i balkony bez poręczy, pokoje rażąco odgrodzone od otoczenia lub domy bez okien. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘osuszacze powietrza’

Budownictwo wczoraj i dzis : The Gherkin: Jak słynna wieża w Londynie skuła ryzyko i stała się ikoną (część 3)

Posted in Uncategorized  by admin
April 30th, 2018

7 World Trade Center. Nowy Jork, NY 2003-2007. Obraz. David Sundberg W próbie modernizmu, który rozwiązuje przestrzenne granice za pomocą przezroczystości, zastosowany materiał – szkło – jest zbyt często zdematerializowany. Natomiast nowojorski projektant James Carpenter jest zainteresowany wieloma odczytami szkła – ponad przejrzystością. Jak wyjaśnia Carpenter: Ludzie podchodzą do światła w związku z architekturą. Jest tak, że światło jest środkiem, dzięki któremu architektura zostaje odkryta, a architektura jest zasadniczo określona przez sposób w jaki światło wchodzi w przestrzeń. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘osuszacze powietrza’

Budownictwo wczoraj i dzis : The Gherkin: Jak słynna wieża w Londynie skuła ryzyko i stała się ikoną (część 3)

Posted in Uncategorized  by admin
April 30th, 2018

Architekci powinni przekonać ludzi, aby ich świat był tak atrakcyjny, jak artystów, artystów, a nawet projektantów mody. Obraz. Gabor Gallov W erze silnie sprzedawanych marek, nieustającej reklamy i wszechobecnych mediów społecznościowych, jak daleko powinni się wyróżnić architekci z tłumu. Laura Iloniemi, ekspert w dziedzinie mediów architektonicznych, bada trudny problem, w jaki sposób praktyki mogą wykorzystywać marketing bez utraty integralności. Firmy marketingowe i publicystki pracujące dla architektów z pewnością dostosowały się do coraz bardziej wymagających trendów komercyjnych. Obejmowali na przykład najnowsze targi, bez względu na zuchwałość, a także głośne międzynarodowe konferencje na temat nieruchomości i nagrody pieniężne (z widoczną przyjemnością), mając nadzieję na umieszczenie swoich klientów przed nowymi i coraz bardziej komercyjnymi, audiencje.Ale marketingowcy sprzedają tylko to, co wiedzą z własnego doświadczenia – doświadczenie, które może, ale nie musi być związane z praktyką architektoniczną. Jeśli nie mają intuicyjnego lub wyszkolonego spojrzenia na samą architekturę lub na poczucie jej prawowitego miejsca w naszej kulturze, nigdy nie będą w stanie stworzyć wartościowej strategii zapewniającej jej prawdziwe znaczenie w społeczeństwie. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries