Domy drewniane
Just another WordPress site

Posts Tagged ‘gry my’

Ze swiata architektury – Biennale w Wenecji 2012: Álvaro Siza. Viagem sem Programa

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Ritratto di Álvaro Siza.
Teresa Siza Niedawno nagrodzona laureatka Złotego Lwa za całokształt twórczości i portugalski architekt, Álvaro Siza, zostanie uhonorowana wystawą poświęconą jego najbardziej osobistym aspektom jako jeden z czołowych graczy na międzynarodowej scenie projektowania na Biennale w Wenecji w 2012 roku.
Zdarzenie towarzyszące, Álvaro Siza.
Viagem sem Programa ., będzie zawierał ekskluzywną kolekcję 53 prac, osobiście wybranych przez samego architekta do tego wydarzenia, które zostały opracowane na podstawie notatek i szkiców podróżniczych.
Ekspozycja będzie uporządkowana w kolejności jako narracja pracy Sizy w architekturze i koncepcji życia. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘gry my’

Ze swiata architektury – Biennale w Wenecji 2012: Álvaro Siza. Viagem sem Programa

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Villa Asserbo, dom, którego drukowane elementy snap razem, przez duńskich architektów Eentileen.
Zdjęcia za pośrednictwem Fast Company.
AKTUALIZACJA: W tym poście pierwotnie stwierdzono, że Villa Asserbo była drukowana w 3D, podczas gdy w rzeczywistości jej części zostały wydrukowane przy użyciu technologii szybkiego prototypowania (proces subtraktywny, a nie addytywny).
W Blogu bardzo często zajmowaliśmy się drukiem 3D, ale większość naszych relacji była spekulacyjna i, szczerze mówiąc, futurystyczna.
czy moglibyśmy kiedyś wydrukować kamienne konstrukcje Gaudiego. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘gry my’

Ze swiata architektury – Biennale w Wenecji 2012: Álvaro Siza. Viagem sem Programa

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Architecten Daylight jest wysoce opłacalnym sposobem zmniejszenia zużycia energii do oświetlenia elektrycznego i chłodzenia. Ale edukacja architektoniczna często redukuje aspekt światła dziennego do przyciągających wzrok efektów na elewacjach i rzadko omawia ich potencjalne skutki – nie tylko pod względem kosztów, ale także zdrowia, dobrego samopoczucia i energii. W tej lekkiej materii zostaną zbadane często nieodkryte aspekty światła dziennego i przedstawione zostaną kluczowe strategie, aby lepiej uwzględnić światło dzienne w projektowaniu: od optymalizacji orientacji budynku do wyboru jakości powierzchni wewnętrznej, które zapewniają odpowiedni współczynnik odbicia. Te kroki mogą znacznie obniżyć Twoją inwestycję, a także koszty operacyjne. Strategie te z pewnością zainteresują klientów zorientowanych ekonomicznie, wkrótce odkryjesz, że światło dzienne może znacznie więcej. Więcej światła ma znaczenie w świetle dziennym, po przerwie. Zoptymalizuj urbanistykę i orientację budynku. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘gry my’

Ze swiata architektury – Biennale w Wenecji 2012: Álvaro Siza. Viagem sem Programa

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Dzięki uprzejmości Jonathan Massey i Andrew Weigand Ta czteroczęściowa seria (pierwotnie opublikowana na stronie internetowej Aggregate) analizuje korniszon, wieżę biurową zaprojektowaną przez Foster + Partners, pokazującą, w jaki sposób ikona miejska jest zaangażowana i wywiera wpływ na postrzeganie ryzyka. W pierwszej części autor Jonathan Massey przedstawił koncepcję projektowania ryzyka , aby opisać, w jaki sposób projekt Gherkin. S zarządzał zagrożeniami związanymi ze zmianami klimatu, terroryzmem i globalizacją.W części drugiej i trzeciej, Massey zbadał traktowanie budynku ryzyko związane ze zmianami klimatycznymi i terroryzmem W końcowej części Massey podsumowuje zaangażowanie budynku w zagrożenia związane z globalizacją miasta Londynu, w przeciwieństwie do Nowego Jorku i innych miast, w których kody obszarów uprawniają właścicieli gruntów do pewnego rodzaju rozwoju z prawej City of London reguluje rozwój nieruchomości poprzez indywidualny przegląd przez urzędników ds. planowania, którzy oceniają, jak dobrze projektowana konstrukcja jest zgodna z planami i wytycznymi dla całego miasta dotyczącymi czynników takich jak wysokość budynku, gęstość zabudowy, dostęp tranzyt, wpływ na poglądy i wizualny charakter obszaru W celu rozwoju korniszona właściciele nieruchomości i Swiss Re musieli uzyskać zgodę na budowę od City Corporation poprzez swojego głównego specjalistę ds. Planowania, Petera Wynne Reesa. Proces przeglądu i udzielania pozwoleń, którego kulminacją było udzielenie zgody na planowanie w sierpniu 2000 r., Obejmował biuro planowania, rynek, sądy i prasę. Rees wynegocjował wielostronne negocjacje tak intensywne, że mogliśmy niemal powiedzieć, że budynek został zaprojektowany przez biurokrację. Read the rest of this entry »

Comments Off

Next Entries »