Domy drewniane
Just another WordPress site

Nowoczesna architektura : Marketing architektury: za jaki koszt

Posted in Uncategorized  by admin
June 11th, 2018

Architekci powinni przekonać ludzi, aby ich świat był tak atrakcyjny, jak artystów, artystów, a nawet projektantów mody. Obraz. Gabor Gallov W erze silnie sprzedawanych marek, nieustającej reklamy i wszechobecnych mediów społecznościowych, jak daleko powinni się wyróżnić architekci z tłumu. Laura Iloniemi, ekspert w dziedzinie mediów architektonicznych, bada trudny problem, w jaki sposób praktyki mogą wykorzystywać marketing bez utraty integralności. Firmy marketingowe i publicystki pracujące dla architektów z pewnością dostosowały się do coraz bardziej wymagających trendów komercyjnych. Obejmowali na przykład najnowsze targi, bez względu na zuchwałość, a także głośne międzynarodowe konferencje na temat nieruchomości i nagrody pieniężne (z widoczną przyjemnością), mając nadzieję na umieszczenie swoich klientów przed nowymi i coraz bardziej komercyjnymi, audiencje.Ale marketingowcy sprzedają tylko to, co wiedzą z własnego doświadczenia – doświadczenie, które może, ale nie musi być związane z praktyką architektoniczną. Jeśli nie mają intuicyjnego lub wyszkolonego spojrzenia na samą architekturę lub na poczucie jej prawowitego miejsca w naszej kulturze, nigdy nie będą w stanie stworzyć wartościowej strategii zapewniającej jej prawdziwe znaczenie w społeczeństwie. Z upływem lat zauważyłem, że wiele praktyk Skupiają się tak bardzo na podejściu marketingowym dotyczącym chleba i masła, że trudno im nawet myśleć o dżemie, specjalnym składniku, który zamienia codzienne projekty budowlane w sztukę i naukę architektury. Faktem jest, że reguły korporacyjnego świata rzadko mają zastosowanie do budynków, które są lub powinny być rzeczywistą wartością kulturową. Niektóre budynki firmowe zawierają taką wartość, a mimo to. tak jak Mies van der Rohe. s just celebrował Seagram Building na nowojorskiej Park Avenue – zostały stworzone z pomysłów i wartości, które wykraczają daleko poza. branding. i. dolna linia. handel. Budynki, które zmuszają nas do myślenia o architekturze jako ucieleśnieniach ideałów epoki lub fenomeny społecznej, od katedr i bibliotek obywatelskich po wspaniałe siedziby korporacyjne i inteligentne drapacze chmur, są dziełami sztuki – nie maszynami czysto zarabiającymi. Promowanie architektury powinno być, jak sądzę, dziełem czegoś, co mógłbym nazwać attache kulturalnym. raczej niż dyrektor konta. Jest to rola, która w najlepszym przypadku wymaga umiejętności redakcyjnych i kuratorskich wraz z wyrafinowaniem wizualnym. Podziwiam praktyki, które trzymają się swojej wizji dobrej architektury i po cichu odmawiają obniżenia standardów zawodowych i wzorniczych w nadziei, że zainteresują się prasą i potencjalnymi klientami. Mogą być nazywani. Arcykapłanami. lub. prima donnas. zawodu, ale ich niezmiennie wysokie standardy utrzymują je zdecydowanie ponad resztą. Koolhaas zainspirował byłych pracowników do tego modelu: Bjarke Ingels; Ole Scheeren; Matthias Sauerbruch i więcej (jak widać na powyższej ilustracji). Koolhaas to mistrzowska meteur-en-scene, dla której idee i komunikacja są w pełni zintegrowane. Obraz. Eli Inbar, za pośrednictwem swojego bloga archdialog.com Mimo to, wielu PR ów powie takim architektom, że są w jakiś sposób nie na miejscu: powinni myśleć o wydarzeniach, takich jak międzynarodowe pokazy majątkowe, gdzie spekulanci chcą zainwestować w najlepszy projekt. Mówią: to bardzo miłe bycie w takich jak Casabella, ale nigdzie nie zabiera klientów . Ale architekci, którzy publikują swoje prace w wysoko cenionych publikacjach, to często ci, którzy przyjęli bardziej przemyślane podejście do swojego PR, pomagając im zdobyć reputację – i miejsca pracy, które tak wielu pożąda w zawodzie. Jeśli architekci grają bardziej subtelnie, a celują wysoko pod względem projektu, programiści mogą po nich biegać z dobrymi pieniędzmi – a nie odwrotnie. Zawsze mówię klientom, że łatwiej jest rozcieńczyć to, co robią w oczach prasy i potencjalnymi klientami, ale jeśli brakuje im pozycji artystycznej i intelektualnej wiarygodności, ostatecznie żadna ilość nagród branżowych i wydarzeń branżowych nie będzie ich wspierać. Dzisiejszym wyzwaniem jest: jak efektywnie przekazywać inteligentne pomysły projektowe. Architekci muszą uciec od mentalności polegającej na rozlokowaniu pracy i zaangażować się zamiast tego w ogólnie szerszy obraz problemów projektowych w miejscach publicznych. Architekci dzielą się i debatują między sobą wiele inteligentnych i wartościowych pomysłów, a raczej te pomysły, a nie marki. lub strategie marketingowe, które powinny ujrzeć światło dzienne. To tutaj blogi, komentarze i media społecznościowe mogą być bardzo skutecznymi narzędziami. Zbyt często są one używane jako bardzo wąskie medium do autopromocji; Książki oparte na projektach, które wyglądają i czytają jak katalogi lub broszury korporacyjne również nie inspirują. Zawód mógłby podnieść swój wizerunek, z całym sercem obejmując to, co powinno mu się dobrze udać. Architekci powinni na przykład zajmować biura, z których są dumni pod względem wzornictwa. Architektura jest inheren
[więcej w: sprzątanie po sprzątanie mazowieckie, deska tarasowa modrzew syberyjski, prace wykończeniowe wnętrz dolnośląskie ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: deska tarasowa modrzew syberyjski prace wykończeniowe wnętrz dolnośląskie sprzątanie po sprzątanie mazowieckie